Sustainability Marketing in Emerging Economies
Conceptual and Empirical Perspectives
Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 192.59
-
79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
- Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
79 876 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. március 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031834639
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem344 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 344 p. 18 illus., 8 illus. in color. Illustrations, black & white 641
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book addresses the environmental, social, and economic challenges that corporations in emerging economies face, focusing on sustainability marketing as a paradigm-shifting approach. Drawing from cases across several emerging economies, including South Africa, Ghana, Nigeria, and Turkey, it examines how organisations can create long-term societal value through sustainable practices.
Reflecting the increasing pressure for organisations to adopt sustainability practices, the need for this book is rooted in what organisations in emerging economies stand to gain from the adoption and implementation of sustainable marketing strategies. Chapters address consumer behaviour and demonstrate best practices for integrating sustainability into marketing strategies. The opportunities and challenges associated with implementing sustainability strategies post-COVID are also explored.
This book, therefore, offers essential pathways and shares evidence of sustainability marketing. Covering topics such as the sustainability marketing mix, social marketing, sustainable consumption, and the role of communication, it is a valuable contribution to the ongoing discussion on sustainability from the perspective of emerging economies.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction to Sustainability Marketing: Setting the Scene Takalani Mudzanani, Devika Pillay, & Albert Anani-Bossman.- Chapter 2: A Framework of Sustainable Product Development in Emerging Markets: The TRACER Model for Sustainability Marketing Thomas Anning-Dorson.- Chapter 3: A Conceptual Framework for Sustainability Communication among Selected Sustainable Organisations in Ghana Albert Anani-Bossman & Joshua Doe.- Chapter 4: The sustainability marketing revolution: How has higher education responded? Devika Pillay.- Chapter 5: Sustainable marketing: Corporate Social Responsibility (CSR) and health care perspectives Sabiha Moola.- Chapter 6: Greenfluencers as promoters of sustainable consumption: A cross-country analysis Başak TAVMAN & Derya YALÇIN DOĞAN.- Chapter 7: Navigating Sustainability Marketing in an Emerging Market: Environmental Claims in Magazine Advertising Sibusiso Ndlovu1 & Debbie Ellis.- Chapter 8: To Be or Not to Be the Garbage of Rich Countries: A Critique on Turkey's Plastic Waste Recycling Policy and Trade Ayça Can Kırgız Özer & İsa Mustafa Cengizoğlu.- Chapter 9: Digital Transformation of Sustainability Marketing in Africa: A Multi-Stakeholder Framework for Emerging Technologies Thomas Anning-Dorson & Melissa Zulu.- Chapter 10: Sustainability Marketing: Using the Social Marketing Benchmark Criteria to promote healthy diets for social sustainability Tendai Matimelo & Debbie Ellis.- Chapter 11: The Effect of Green Logistics Practices on the Environmental Sustainability of Selected Fast-Moving Consumer Goods Companies in Nigeria Emmanuel O. Ajike, Jude C. Nwaulune, Folorunso I. Akande & Ayodeji G. Bamidele.
Több
Oil: Production, Consumption & Environmental Impact
95 545 Ft
85 990 Ft
Massage: Klassische Massage, Querfriktionen, Funktionsmassage
21 977 Ft
20 219 Ft