• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainability and Luxury Management
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 899 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. október 31.

    • ISBN 9781032841267
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 30 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 29 Line drawings, black & white; 31 Tables, black & white
    • 608

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Luxury and sustainability appear to be incompatible, however, this book resolves the divergence between them, shedding light on the evolving dynamics within the luxury brand market. Thanks to an in-depth analysis of the definition of luxury, the authors demonstrate that sustainability is aligned with young consumers’ idea of it. 

    Több

    Hosszú leírás:

    Recently, sustainability has become a focal point for companies across all sizes and sector, and the luxury industry is no exception. This shift reflects a growing awareness of the environmental, social, and community impacts of business activities. However, integrating sustainability into the luxury industry poses unique challenges due to the apparent mismatch between luxury and sustainability. While luxury often connotes indulgence and opulence, sustainability emphasizes altruism, ethical practices, and moderation, seemingly conflicting with traditional luxury values. This book, first attempts to resolve the abovementioned divergence between luxury and sustainability. Thanks to an in-depth analysis of the definition of luxury, the authors demonstrate that sustainability is in line with the young consumers’ idea of luxury. Moreover, leveraging a structured review, the book organizes the scientific production on sustainable luxury in the research area and explains the reasons for matching luxury and sustainability. Then this book also attempts to explain to what extent luxury brand companies are improving their commitment to sustainable actions. In this endeavor, the authors explore the fundamental issues within sustainable luxury and the integration of sustainability into the corporate business model. The explorations also include the companies’ efforts to communicate sustainability both offline and online with a focus on the themes and tools. Finally, this book offers a benchmark by providing the audience with several business cases. The discussion of case studies aims to meet the needs of a wide and varied audience, from university students to CSR managers looking to extract valuable insights and adapt them to their respective business contexts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The evolution of luxury: from unnecessary to customer-centric 2. Sustainability and luxury: is there a match? 3. A strategic approach for managing sustainability in the luxury market 4. Social reporting and the impact of CSR practices on luxury companies’ financial performances 5. communicating CSR in the luxury market 6. the best practices for a sustainability approach: case studies from different luxury segments

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sustainability and Luxury Management

    From Physics to Biology: The Interface between Experiment and Computation: Bifi 2006 II International Congress

    Clemente-Gallardo, Jésus; Moreno, Yamir; Lorenzo, José F.S.;(ed.)

    44 983 Ft

    39 585 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainability and Luxury Management

    Sustainability and Luxury Management

    Mosca, Fabrizio; Chiaudano, Valentina;

    64 496 Ft

    51 597 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainability and Luxury Management

    Organizational Stress and Well-Being

    Lapierre, Laurent M.; Cooper, Sir Cary; (ed.)

    14 327 Ft

    11 462 Ft

    Sustainability and Luxury Management

    Servicio de transporte público urbano en Guayaquil, Ecuador: Resultados de la aplicación de un instrumento en conductores de buses. Factores de riesgo psicosocial

    Silva-Fernández, José Cristóbal; Romero-Di-Lorenzo, Cinthia Vanessa; Escobar-Segovia, Kenny Fernando;

    16 548 Ft

    15 721 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainability and Luxury Management

    Organizational Stress and Well-Being

    Lapierre, Laurent M.; Cooper, Sir Cary; (ed.)

    39 653 Ft

    31 723 Ft

    Sustainability and Luxury Management

    City Maps

    Peterson, Gretchen N.

    5 624 Ft

    5 174 Ft

    Sustainability and Luxury Management

    Fachdidaktik: Latein-Didaktik - Praxishandbuch für die Sekundarstufe I und II - Buch

    Stierstorfer, Michael; Müller, Volker; Bernek, Rüdiger;, Janka, Markus; (ed.)

    12 857 Ft

    next