Strategisches Marketing: Ein wettbewerbsorientierter Ansatz

Strategisches Marketing

Ein wettbewerbsorientierter Ansatz
 
Kiadás sorszáma: 4. Aufl.
Kiadó: Kohlhammer
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 36.00
Becsült forint ár:
14 855 Ft (14 148 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9783170370067
ISBN10:3170370065
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:290 oldal
Méret:15x156x234 mm
Súly:439 g
Nyelv:német
Illusztrációk: 110 Abb.
451
Témakör:
Hosszú leírás:
The latest global economic crisis has shown that when corporate policy is primarily geared towards financial goals, it may violate the ?going concern= principle & instead, corporate management should focus on strategic marketing. In contrast to short-term operational management principles, the aim of strategic marketing management is to build up lasting competitive advantages for companies and their business areas. In order to establish such advantages, companies first need to define the market and business segments that are relevant to them, carry out strategic analyses and forecasts to identify potential market developments, and finally they must design and implement competitive strategies. This third edition of the book indicates the essential methods and processes that are relevant in the context of strategic marketing. New additions in particular include considering situational strategy options in the market life cycle in order to be able to better identify the specific characteristics of new, young markets and also those that are stagnating and shrinking.