• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategisches Business-to-Business-Marketing

    Strategisches Business-to-Business-Marketing by Kleinaltenkamp, Michael; Plinke, Wulff;

    Sorozatcím: Technischer Vertrieb;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 74.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 810 Ft (30 295 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 362 Ft off)
      • Discounted price 25 448 Ft (24 236 Ft + 5% áfa)

    31 810 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2. Aufl. 2002. Softcover reprint of the original 2nd ed. 2002
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2012. október 4.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783642628955
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783540440901
    • Terjedelem435 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 682 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk IX, 435 S. Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Die richtige Strategie entscheidet über den Erfolg im Business-to-Business Marketing. Sehr kompetent werden hier die Elemente beschrieben, das Buch ist eine notwendige Ergänzung zu den Grundlagenwerken und sollte eigentlich zur Pflichtlektüre jedes Marketingleiters gehören. Nur wer diese Hinweise langfristig berücksichtigt, der wird im Wettbewerb die Mitbewerber hinter sich lassen. Die zweite Auflage wurde aktualisiert und korrigiert.

    Több

    Hosszú leírás:

    Die richtige Strategie entscheidet über den Erfolg im Business-to-Business Marketing. Sehr kompetent werden hier die Elemente beschrieben; das Buch ist eine notwendige Ergänzung zu den Grundlagenwerken und sollte eigentlich zur Pflichtlektüre jedes Marketingleiters gehören. Nur wer diese Hinweise langfristig berücksichtigt, der wird im Wettbewerb die Mitbewerber hinter sich lassen. Die zweite Auflage wurde aktualisiert und korrigiert.

    Springer Book Archives

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Unternehmensstrategie.- 2 Wettbewerbsstrategie.- 3 Marktsegmentierung.- 4 Marketingstrategie.- 5 Mehrstufiges Marketing.- 6 Internationales Business-to-Business-Marketing.- Stichwortverzeichnis.

    Több