• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategisches Business-to-Business-Marketing

    Strategisches Business-to-Business-Marketing by Kleinaltenkamp, Michael; Plinke, Wulff;

    Sorozatcím: Technischer Vertrieb;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 74.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 102 Ft (29 621 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 220 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 882 Ft (23 697 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    31 102 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Springer Berlin Heidelberg
    • Megjelenés dátuma 2012. október 4.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783642628955
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783540440901
    • Terjedelem435 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 682 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk IX, 435 S. Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Die richtige Strategie entscheidet über den Erfolg im Business-to-Business Marketing. Sehr kompetent werden hier die Elemente beschrieben; das Buch ist eine notwendige Ergänzung zu den Grundlagenwerken und sollte eigentlich zur Pflichtlektüre jedes Marketingleiters gehören. Nur wer diese Hinweise langfristig berücksichtigt, der wird im Wettbewerb die Mitbewerber hinter sich lassen. Die zweite Auflage wurde aktualisiert und korrigiert.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Unternehmensstrategie.- 2 Wettbewerbsstrategie.- 3 Marktsegmentierung.- 4 Marketingstrategie.- 5 Mehrstufiges Marketing.- 6 Internationales Business-to-Business-Marketing.- Stichwortverzeichnis.

    Több