Strategies for Effective Environmental Communication
A Beginner’s Guide to Writing and Content Creation
Sorozatcím: Palgrave Practical Guides in Communication;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 80.24
-
33 279 Ft (31 694 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 656 Ft off)
- Kedvezményes ár 26 623 Ft (25 355 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
33 279 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. november 10.
- ISBN 9783032047915
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem203 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 203 p. 24 illus. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book is an informative and how-to guide for writing about the environment. Part One focuses on issues of environmental writing that writers must be aware of before they begin writing, such as environmental ideologies, affordances and constraints of various genres, considerations for audience, and social and political issues that influence environmental communication. Part Two is the how-to part of the guide with eight chapters that introduce readers to various writing strategies like how to write in narrative form, sensory writing, incorporating research, the use of visuals, and more.
" TöbbTartalomjegyzék:
Part I.- 1. Introduction.- 2. Forms of Environmental Communication.- 3. Audiences for Environmental Communication.- 4. Motivations for Environmental Communication.- 5. Introduction to Part Two: Strategies for Writing and Creating Content (about 10 pages each).- 6. When and how to use narratives.- 7. Tone and Voice.- 8. Research.- 9. Sensory writing.-10. Writing about place/connection to place.- 11. Writing about the land/connection to the land. 12. Writing about people/connection to people.- 13. Visuals.- 14. Importance of Grammar.- 15. Conclusion.
Több
Promoting Change through Action Research
22 811 Ft
20 986 Ft