• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Stratégies de marketing bancaire: Une perspective indienne

    Stratégies de marketing bancaire by Sandhu, Namrata; Singh, Dilpreet;

    Une perspective indienne

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 55.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 184 Ft (22 080 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 159 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 025 Ft (20 976 Ft + 5% áfa)

    23 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Editions Notre Savoir
    • Megjelenés dátuma 2024. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786207601011
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem132 oldal
    • Méret 8x150x220 mm
    • Súly 193 g
    • Nyelv francia
    • 525

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    La concurrence toujours plus forte dans le secteur bancaire a poussé les banquiers à examiner de près diverses options susceptibles d'aider les banques à maintenir les taux de croissance escomptés. Les banques pénètrent des marchés, des produits et des segments jusqu'alors inconnus. Les banques élargissent aussi activement la gamme de leurs intérêts bancaires et s'intéressent de près aux nouvelles opportunités. Les banquiers poursuivent activement diverses stratégies de marketing pour atteindre au mieux leurs objectifs à la lumière des pressions exercées par la concurrence et des ressources limitées. Dans ce contexte, cette publication présente les stratégies de marketing les plus populaires déployées par les banques indiennes des secteurs public et privé. La publication souligne la pensée dominante des banquiers indiens en ce qui concerne le marketing bancaire dans un environnement difficile caractérisé par des mandats gouvernementaux, des statuts politiques, la compression des profits et l'impopularité des modèles bancaires traditionnels. Cette publication est une lecture indispensable pour les praticiens du secteur bancaire, les décideurs politiques et tous ceux qui s'intéressent à l'industrie bancaire.

    Több