Strategic Sport Management
Sustainability of Sports Clubs
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 139.09
-
57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
57 687 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. február 19.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030667351
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030667320
- Terjedelem144 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 244 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VI, 144 p. 49 illus. Illustrations, black & white 239
Kategóriák
Hosszú leírás:
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successfuland unsuccessful sports organizations are identified.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction.- 2. From Management to Sport Management.- 3. Sport and Sport Environment.- 4. Sustainable Management of Sports Organizations.- 5. Conclusion.
Több
Science in the Early Roman Empire: Pliny the Elder, His Sources and His Influence
23 863 Ft
21 954 Ft
Sportanatomie: Passiver und aktiver Bewegungsapparat in sportlichen Bewegungsabläufen
10 327 Ft
9 810 Ft
Gustav Kluge: Druckstöcke 1983-2018: Katalog zur Ausstellung im Horst-Janssen-Museum Oldenburg, Museum Lothar Fischer Neumarkt, Städtisches Kunstmuseum Spendhaus Reutlngen
16 507 Ft
15 681 Ft
Feminist Criminology
76 440 Ft
68 796 Ft