• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Management: Fundamental Concepts for Decision Making and Strategy Execution

    Strategic Management by Sapiro, Arão;

    Fundamental Concepts for Decision Making and Strategy Execution

    Sorozatcím: Classroom Companion: Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. május 12.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031556715
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031556685
    • Terjedelem422 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXVIII, 422 p. 40 illus. Illustrations, black & white
    • 661

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides students with the fundamental concepts and stages of strategic management and planning in organizations with essential tools to make decisions in order to remain competitive in the business world of today. It offers an introduction to the key topics and themes of organizational and competitive strategies and provides a panoramic view of the changing corporate environment. The author draws on insights from various typical functional courses, such as marketing, finance, and accounting, to help students understand how top executives and managers make the strategic decisions that drive successful businesses.

    Students learn how to conduct a case analysis, measure organizational performance, and conduct external and internal analyses. The book features learning objectives, glossaries, and real cases related to the content of each chapter. The book also features discussions on the execution and evaluation of organizational performance; environment,social, and governance (ESG); and decision and risk analysis. This book is useful for upper undergraduate and graduate level courses in strategic planning and management, business administration, decision making, and business strategy.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part One - Business Landscape: Introductory Economics.- Managerial Economics.- Part Two - Strategic Concepts: General Management

    Corporate Governance And Business Ethics.- Organizational Behavior.- Leadership & Managerial Skills.- Part Three - Strategic Choices: Decision And Risk Analysis.- Corporate & Business Strategic Planning.- Change & Project Management.- Talent Management.- Part Four - Management In Action: Operating Model & Organization Design.- Managerial Activities System.- Entrepreneurship And Innovation.

    Több