• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Management in the Garment Industry

    Strategic Management in the Garment Industry by Colovic, Gordana;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 165.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        78 828 Ft (75 075 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 766 Ft off)
      • Kedvezményes ár 63 063 Ft (60 060 Ft + 5% áfa)

    78 828 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. 

    Több

    Hosszú leírás:

    From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. The subject matter of this book discusses –



    • Strategic management

    • Strategic marketing in garment industry

    • Strategic methods

    • Organizational behaviour


    Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan) 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword


    Preface


    1. Strategic management


    2. Garment industry


    3. Strategic marketing in garment industry


    4. Strategic management in garment industry


    5. Strategic methods


    6. Organizational behaviour


    References


    Index

    Több