• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Management and Online Selling: Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods

    Strategic Management and Online Selling by Royer, Susanne;

    Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods

    Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 29;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 160.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
      • Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)

    76 440 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

    Több

    Hosszú leírás:

    Focusing on Business to Customer (B2C) internet business, and on firms that offer intangible products and/or services that can be directly consumed via the world wide web, Strategic Management and Online Selling also covers immaterial products and online news information or home banking.


    Considering how firms with similar specific characteristics are able to realize competitive advantages, this topical book discusses an area of particular contemporary importance and increasing academic study.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. Intangible Web Good Provision in its Environment 3. Explanations of Competitive Advantage Realization from Strategic Mangement Theory 4. Competitive Advantage Realization with Intangible Web Goods 5. Conclusion With Regard to Online Selling of Digital Goods and Strategic Management Bibliography

    Több