Strategic Management and Online Selling
Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods
Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 29;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2005. május 5.
- ISBN 9780415349949
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 703 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 22 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.
TöbbHosszú leírás:
Focusing on Business to Customer (B2C) internet business, and on firms that offer intangible products and/or services that can be directly consumed via the world wide web, Strategic Management and Online Selling also covers immaterial products and online news information or home banking.
Considering how firms with similar specific characteristics are able to realize competitive advantages, this topical book discusses an area of particular contemporary importance and increasing academic study.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Intangible Web Good Provision in its Environment 3. Explanations of Competitive Advantage Realization from Strategic Mangement Theory 4. Competitive Advantage Realization with Intangible Web Goods 5. Conclusion With Regard to Online Selling of Digital Goods and Strategic Management Bibliography
Több
Foto: Modernity in Central Europe, 1918 -1945
15 288 Ft
12 995 Ft
Adult Mad Libs: Retail Therapy: World's Greatest Word Game
1 403 Ft
1 291 Ft