• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Innovative Marketing and Tourism: Navigating Global Trends and Managing Challenges —12th ICSIMAT, Olympus Riviera, Greece, 2025

    Strategic Innovative Marketing and Tourism by Kavoura, Androniki; Gretzel, Ulrike; Vrana, Vasiliki;

    Navigating Global Trends and Managing Challenges —12th ICSIMAT, Olympus Riviera, Greece, 2025

    Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2026. február 20.

    • ISBN 9783032129673
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem980 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVIII, 980 p. 81 illus., 71 illus. in color.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This open access book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 12th International Conference of Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT) in 2025. It provides an up-to-date information and discusses current trends, issues, and debates, both theoretical and practical research, on strategic innovative marketing and tourism and applications from social media and emerging technologies in Artificial Intelligence and the Internet of Everything. Topics covered in the chapters include social media in marketing and tourism hospitality, culture, strategic tools, and techniques employed and implemented by some of the top research laboratories in the world to the industry. This book brings together work from both academia and industry and continues the successful impact of the previous years' conference on the academic discussion of the topics.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    A Multidisciplinary Design Perspective for Integrating the Promotion of Intangible Cultural Heritage (ICH) into Higher Education.- The Significance of Place in the Relationship between Tourism and Architecture: Thoughts on Greekness and Sustainability.- Fostering Social Entrepreneurship: The Role of Entre-preneurship Education.- The Role of Employees in Creating Entrepreneurship and Introducing Innovations.

    "

    Több