• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Communication: Campaign Planning

    Strategic Communication by Mahoney, James;

    Campaign Planning

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 133.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 013 Ft (60 965 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 401 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 612 Ft (54 869 Ft + 5% áfa)

    64 013 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó OUP Australia & New Zealand
    • Megjelenés dátuma 2016. szeptember 15.

    • ISBN 9780190303761
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem320 oldal
    • Méret 246x170x14 mm
    • Súly 476 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Strategic Communication (Second Edition) deals with the principles behind strategic communication planning. It covers the professional practice steps involved in researching, planning, writing and implementing a communication strategy. This book links strategic communication campaign planning to business activities around short, medium and long-term needs and to how organisations deal with issues.

    Több

    Hosszú leírás:

    Strategic Communication (Second Edition) deals with the principles behind strategic communication planning. It covers the professional practice steps involved in researching, planning, writing and implementing a communication strategy. This book links strategic communication campaign planning to business activities around short, medium and long-term needs and to how organisations deal with issues.

    The framework followed in Strategic Communication can be used for strategic planning in a range of specialisations including corporate communication; community relations; financial and investor relations; government relations and lobbying; internal communication; marketing communication and public relations. Readers will build their own strategic communication plan when working through the book, as each chapter covers how to plan a specific element of a communication strategy, exploring key principles and relevant theories.

    The second edition has been thoroughly updated to include contemporary cases and examples, additional theoretical and campaign planning material and is complemented by a range of features to support and reinforce learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    What this book is about
    The nature of strategic communication
    Communication strategy and business planning
    Elements of a communication strategy
    Analysing organisational communication needs
    Why target publics matter
    Setting the compass: Communication goals and objectives
    Planning effective messages
    Reaching target publics: The role of communication pathways
    Communication tools: The things we do
    Managing a strategic communication plan
    Evaluating strategic communication plans
    Strategic communication counselling

    Több
    0