• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy by Lee, Yeunjae; Li, Jo-Yun; Tao, Weiting;

    Sorozatcím: Palgrave Practical Guides in Communication;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 74.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 060 Ft (29 581 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 212 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 848 Ft (23 665 Ft + 5% áfa)

    31 060 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2026. február 17.

    • ISBN 9783032132215
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem298 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk X, 298 p. 4 illus., 1 illus. in color.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book introduces strategic communication students and professionals to essential topics and trends in corporate social advocacy (CSA). CSA refers to companies’ actions that publicly declare their stances on controversial social issues. This book covers emerging CSA communication issues relevant in today’s rapidly-changing world, including but not limited to theoretical frameworks, CSA messaging, internal communication, social media, crisis management, authenticity, social network, and ethics. Each chapter includes a relevant case study. This book will be an excellent resource for public relations and strategic communication students, faculty, researchers, educators, and practitioners interested in expanding their understanding and knowledge of organizations’ CSA communication efforts.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Chapter 1.-Evolving Research and Practice of Corporate Social Advocacy (CSA).-Chapter 2. -Corporate Social Advocacy (CSA) and Organization-Public Relationships (OPRs).-Chapter 3.-Leveraging Corporate Advocacy for Relationship Management.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Authenticity.-Communicating Values and Advancing Impact on Society.- Chapter 4.- Corporate Social Advocacy (CSA) and Social Media.-Exploring the Influence of Online Opinion, Messaging Strategies, and Engagement.-Chapter 5.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Message Strategies.-What to Communicate and How to Communicate.- Chapter 6.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Public Segmentation.-Understanding Why Publics Respond Differently to CSA Initiatives.-Chapter 7. -Corporate Social Advocacy (CSA) and Hypocrisy.- Managerial Risks in Unauthentic Political Engagements.-Chapter 8.- Corporate Social Advocacy (CSA) and Public Interest Communication and Activism.-Best Practices and Challenges in Advocating for Social Change in Divided Times.-Chapter 9.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Crisis Communication.-CSA Under Fire.- Examining the Effectiveness of Crisis Responses to Backlash.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Internal Communication.-Exploring Internal Dynamics Through Employee Perspectives.-Chapter 11.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Internal Communication.-Exploring Internal Dynamics Through Employee Perspectives.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Social Network.-Understanding CSA through Intergroup Dynamics and Social Networks.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Leadership.-The role of CEO communication in CSA.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Ethics.-Toward civic engagement and organizational citizenship as ethical imperatives.-Corporate Social Advocacy (CSA) and Emerging Technologies.-Utilizing AI and Virtual Influencers for Authentic Engagement.-Reflections, Insights, and Future Directions for Corporate Social Advocacy (CSA) Research.

    "

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Lee, Yeunjae; Li, Jo-Yun; Tao, Weiting

    31 060 Ft

    24 848 Ft

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Busy Halloween: A Push, Pull, Slide Book

    Books, Campbell;

    3 817 Ft

    3 130 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Homer: The Resonance of Epic

    Graziosi, Barbara; Haubold, Johannes;

    16 716 Ft

    13 373 Ft

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    A Christmas Witness

    Todd, Charles

    15 311 Ft

    14 086 Ft

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Culture in History: Production, Consumption and Values in Historical Perspective

    Melling, Joseph; Melling, Joseph; Barry, Jonathan; (ed.)

    12 894 Ft

    Strategic Communication for Corporate Social Advocacy

    Ludwig`s Room

    Hotschnig, Alois; Lewis, Tess;

    4 772 Ft

    4 295 Ft

    next