Strategic Brand Management for Small Businesses
Building, Growing, and Sustaining a Brand
Sorozatcím: Classroom Companion: Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. május 31.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031903823
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem263 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk X, 263 p. 74 illus., 59 illus. in color. Illustrations, black & white 666
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
With small businesses, the business is the brand, in contrast to corporations that have a portfolio of branded products. Therefore, effective brand management is dependent upon the business growing its brand into a strong brand. This comprehensive textbook helps students to navigate the dynamic world of branding for small and medium sized enterprises. It provides a strong conceptual and analytical foundation to brand management that can be applied to small business. It also addresses the unique challenges and opportunities that small businesses face in establishing, nurturing, and leveraging their brands for long-term success.
Each chapter features learning objectives, vignettes, key terms, chapter discussion questions, and mini cases. To assist in teaching from this text, PowerPoint sides, test banks, sample syllabi, and sample student projects are available to professors and lecturers online.
Written in a direct, accessible style for easy learning and understanding complex concepts and ideas, this book is ideal for advanced undergraduate and graduate course work as well as small to medium-sized business professionals.
" TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1:Introduction.- Chapter 2:Conceptual Foundations.-Chapter 3:The Brands Identity.- Chapter4: Managing the Brand Experience.- Chapter5: Strategic Brand Management.- Chapter6: Funding Marketing.- Chapter7: Brand Remarkability Analysis and PlanningChapter8: Communication and Memory Concepts.- Chapter9: Developing an Annual Communications PlanChapter10: Brand Promotion on Social Networks and Media Platforms.
Több