• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Sport Consumer Behaviour by Funk, Daniel C; Alexandris, Kostas; McDonald, Heath;

    Marketing Strategies

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Now in a fully revised and updated second edition, this textbook offers a complete introduction to consumer behaviour in sport and recreation. Combining theory and cutting-edge research with practical guidance and advice, it helps students and industry professionals become more effective practitioners.

    Több

    Hosszú leírás:

    Now in a fully revised and updated second edition, this textbook offers a complete introduction to consumer behaviour in sport and recreation. Combining theory and cutting-edge research with practical guidance and advice, it helps students and industry professionals become more effective practitioners.


    Written by three of the world’s leading sports marketing academics, the book covers all the key topics in consumer behaviour, including:


    • user experience and service design


    • segmenting consumer markets, building profiles, and branding


    • decision-making and psychological consequences


    • consumer motivation, constraints, and personalities


    • service quality and customer satisfaction


    • sociocultural and technological advancements influencing consumption


    This updated edition includes expanded coverage of key emerging topics such as technology (from streaming apps to wearables), e-sports and gamification, consumer research, brand architecture, consumer decision making, and fan attitudes. Including international examples throughout, it helps the reader to understand customer motivation and how that drives consumption and how design-relevant factors influence user experiences and can be used to develop more effective marketing solutions.


    This book is an invaluable resource for anyone involved in the sport, recreation, and events industries, from students and academics to professional managers.


    An accompanying eResource provides quizzes exclusively for instructors to assist student learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: The Sport Consumer Marketplace,  1. Introduction to Sport Consumer Behaviour,  2. The Sport Product and Empirical Generalizations,  3. Sport Consumer Research and Segmentation,  4. Sport Consumer Brand Management,  Part 2: Sport Consumers as Decision-Makers,  5. Sport Consumer Decision-Making,  6. A Psychological Model of Sport Consumption and Decisions,  Part 3: Sport Consumers as Individuals,  7. Sport Consumer Motivation,  8. Sport Consumer Involvement,  9. Constraints in Sport Engagement,  10. Sport Consumer Attitudes,  11. Sport Team Identification,  12. Perceptions of Service Quality and Customer Satisfaction,  13. Personality and Sport Consumers,  Part 4: Sport Consumers in their Social World,  14. Influence of the Socio-Cultural Environment,  15. Technology and Sport Consumer Experiences by Heather Kennedy

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    The New Zealand Wars

    Wright, Matthew

    8 116 Ft

    7 305 Ft

    20% %kedvezmény
    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Funk, Daniel C; Alexandris, Kostas; McDonald, Heath;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Socialization: Theories, Processes & Impact

    Anderson, Ethan L; Anderson, Ethan L; Thomas, Sophia; (ed.)

    82 645 Ft

    74 381 Ft

    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Greatest Short Stories: Vol. 2

    Lewis, Alfred Henry; Forest, J. W. de; Hayes, A. A.; (ed.)

    11 613 Ft

    11 032 Ft

    20% %kedvezmény
    Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies

    Ethnobotany of the Caucasus

    Bussmann, Rainer W.; Paniagua-Zambrana, Narel Y.; Kikvidze, Zaal

    244 076 Ft

    195 261 Ft

    next