Sport and Social Media in Business and Society
Sorozatcím: Routledge Focus on Sport, Culture and Society;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
10 505 Ft (10 005 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 101 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 404 Ft (8 004 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 505 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. május 6.
- ISBN 9781032415048
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem122 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 40 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 4 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 659
Kategóriák
Rövid leírás:
This concise, practical book examines the significance of social media for the sport industry, explaining key concepts and sharing tools and best practice for the use of social media in sport business communication.
TöbbHosszú leírás:
This concise, practical book examines the significance of social media for the sport industry, explaining key concepts and sharing tools and best practice for the use of social media in sport business communication.
Accessibly written and avoiding jargon, the book considers the history, development, commercial impact, social effects, and the legal and ethical concerns of social media in the context of sport. Covering all levels of sport, from professional to grassroots, the book includes international cases and examples throughout, presenting key findings from current research. It also explains the role of social media agencies and the fundamentals of managing a sport organization’s social media platforms and outputs.
This book is essential reading for all sport business professionals and for any sport business, management, or marketing student looking for a primer on this important and growing subject.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The Basics of Social Media and Sport, 2. Social Media and Sport Business, 3. Social Media Platforms Management, 4. Social Media and Traditional Media, 5. Social Media and Legal and Ethical Issues, 6. Social Media and Social Issues
Több
Cold Embrace: Weird Stories by Women
4 294 Ft