• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sport and Social Media in Business and Society

    Sport and Social Media in Business and Society by Abeza, Gashaw; King-White, Ryan;

    Sorozatcím: Routledge Focus on Sport, Culture and Society;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 271 Ft (25 020 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 254 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 017 Ft (20 016 Ft + 5% áfa)

    26 271 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. december 6.

    • ISBN 9781032415017
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem122 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 120 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 4 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white
    • 509

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This concise, practical book examines the significance of social media for the sport industry, explaining key concepts and sharing tools and best practice for the use of social media in sport business communication.

    Több

    Hosszú leírás:

    This concise, practical book examines the significance of social media for the sport industry, explaining key concepts and sharing tools and best practice for the use of social media in sport business communication.


    Accessibly written and avoiding jargon, the book considers the history, development, commercial impact, social effects, and the legal and ethical concerns of social media in the context of sport. Covering all levels of sport, from professional to grassroots, the book includes international cases and examples throughout, presenting key findings from current research. It also explains the role of social media agencies and the fundamentals of managing a sport organization’s social media platforms and outputs.


    This book is essential reading for all sport business professionals and for any sport business, management, or marketing student looking for a primer on this important and growing subject.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Basics of Social Media and Sport,  2. Social Media and Sport Business,  3. Social Media Platforms Management,  4. Social Media and Traditional Media,  5. Social Media and Legal and Ethical Issues,  6. Social Media and Social Issues

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sport and Social Media in Business and Society

    History of Rome, Volume VI – Books 23–25

    Livy, Livy; Yardley, J. C.;

    11 919 Ft

    10 728 Ft

    20% %kedvezmény
    Sport and Social Media in Business and Society

    Vestibular Therapy and Rehabilitation

    Ernst, Arne; Basta, Dietmar; Jahn, Klaus

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    20% %kedvezmény
    Sport and Social Media in Business and Society

    Sport and Social Media in Business and Society

    Abeza, Gashaw; King-White, Ryan;

    26 271 Ft

    21 017 Ft

    Sport and Social Media in Business and Society

    Anatomy and Physiology of Farm Animals

    Frandson, Rowen D.; Wilke, W. Lee; Fails, Anna Dee;

    19 105 Ft

    17 194 Ft

    Sport and Social Media in Business and Society

    Religion, Law, and Democracy: Selected Writings

    Böckenförde, Ernst-Wolfgang; , Künkler, Mirjam; Stein, Tine; (ed.)

    59 718 Ft

    53 747 Ft

    Sport and Social Media in Business and Society

    Deutsche Lyrik des Frühen und Hohen Mittelalters: Texte und Übersetzungen

    Haug, Walter; Kasten, Ingrid; (ed.)

    63 871 Ft

    60 678 Ft

    Sport and Social Media in Business and Society

    Gelübde im antiken Judentum und frühesten Christentum

    Schumann, Daniel;

    58 065 Ft

    53 420 Ft

    next