Solo Travel, Tourism and Loneliness
A Critical Sociology
Sorozatcím: Routledge Focus on Tourism and Hospitality;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 54.99
-
26 271 Ft (25 020 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 254 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 017 Ft (20 016 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 271 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. július 4.
- ISBN 9781032817101
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem110 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 360 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 17 Illustrations, black & white; 7 Halftones, black & white; 10 Line drawings, black & white; 5 Tables, black & white 567
Kategóriák
Rövid leírás:
This timely and topical book presents a unique critical exploration of the sociology of single travel and theory of consumption in relation to loneliness and tourism.
TöbbHosszú leírás:
This timely and topical book presents a unique critical exploration of the sociology of single travel and theory of consumption in relation to loneliness and tourism.
Logically structured and interdisciplinary in scope, this book introduces disrupting questions around the convergence of the post-modern self in relation to solo travel post-pandemic, with chapters exploring topics such as romantic loneliness, the benefits and drawbacks of single travel in a globalized world, the influence of technology on solo travel and the impact of sex tourism. International case studies and examples are given throughout and the book is richly illustrated and data-led. The volume looks to the future, exploring relevant trends and the development of new products and services in the next few years.
This volume is a pivotal resource for students, scholars and academics with an interest in tourism and mobility studies, international relations, development economics, crisis management, sociology and public policy. The book may also be of professional interest to practitioners and policymakers dedicated to tourism sociology and sociology of tourism consumption.
TöbbTartalomjegyzék:
'1. Single Travel and Romantic Loneliness Within the Sociology of Tourism. 2. The Economy of Romantic Loneliness: An Unexplored Market by the Tourism and Hospitality Industries. 3. The Meta Dimension of Tourism and Hospitality. 4. Conclusion.
Több