• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration

    Society, Culture, and STEM by Pryor, Caroline R.; Kang, Rui;

    A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 30.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 332 Ft (13 650 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 866 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 466 Ft (10 920 Ft + 5% áfa)

    14 332 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2025. február 2.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781475871456
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 228x148x18 mm
    • Súly 360 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 8 BW Illustrations
    • 625

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration, teachers will learn a team-based approach to incorporating local and international cultural perspectives and experiences into a curriculum of STEM subjects.

    Több

    Hosszú leírás:

    Too often students are asked to participate in rather generic classroom activities, such as worksheets, essays, and rote memorization, which may not capture cultural interest or experience. In Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration, teachers will learn a team-based approach to incorporating local and international cultural perspectives and experiences into a curriculum of STEM subjects. This book presents a six-phase process, Pryor-Kang Socio-cultural STEM Curriculum Development Model, for designing a socio-cultural STEM curriculum that is integrative, expansive, personal, and achievement-oriented. The Model focuses on a teacher-student-community outreach process, ongoing evaluation, solicitation of feedback, and continuous improvement through curriculum redesign or reconfiguration. In this process, a selected set of curriculum goals, interdisciplinary content learning standards, and resources are coordinated purposefully to capture multiple perspectives and needs. This book provides a newly developed pathway to enhancing STEM learning experiences!

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface
    Acknowledgements
    PART I: INTRODUCING A SOCIO-CULTURAL CURRICULUM
    Chapter 1: What This Book Is About
    Chapter 2: A Pedagogical Framework for A Socio-Cultural Stem Curriculum
    PART II: DEVELOPING A SOCIO-CULTURAL STEM CURRICULUM
    Chapter 3: Using Social Problems to Frame A Curriculum Theme, Essential Questions And Goals
    Chapter 4: A Developmental Model for A Socio-Cultural Stem Curriculum
    Chapter 5: Resources For Generating Inputs and Outputs to Your Nodes
    PART III: EXAMPLE CURRICULUM THEMES AND LESSON PLANS
    Chapter 6: Tackling Local and Global Challenges with Socio-Cultural Stem (Sharon M. Locke and Georgia Bracey)
    Chapter 7: Contextualizing Socio-Cultural Stem Through Historical Figures and Events (Whitney G. Blankenship, Anne Aydinian-Perry, Dean P. Vesperman, And Matthew Missias)
    Chapter 8: Learning About Contributions of Diverse Cultures to Socio-Cultural Stem, (Matthew Lindquist And Joseph Peters)
    Chapter 9: Computer Science Education Through Socio-Cultural Steam (Lily R. Liang, Rui Kang, And Briana Wellman)
    Chapter 10: Building Socio-Cultural Understanding Through Integration of Social Science And Stem In Problem-Based Lessons (Barbara O'Donnell)
    Chapter 11: Using Socio-Cultural Stem To Investigate Moral And Ethical Issues: Teaching Bioethics (Adam I. Attwood, Donna F. Short, And Philip C. Short)
    Appendices
    About the Contributors
    About the Author's
    Subject Index

    Több