• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice: Collection of Case Studies

    Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice by Bhattacharyya, Jishnu; Balaji, M. S.; Jiang, Yangyang;

    Collection of Case Studies

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)

    62 125 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2022. február 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811664328
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem358 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 729 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XV, 358 p. 43 illus., 31 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 234

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The book provides an overview of socially responsible consumption and marketing, as well as a collection of teaching cases that discuss and emphasize how 21st-century organizations, both for-profit and non-profit, are addressing socially responsible consumers and meeting their changing needs while remaining profitable. Consumers, governments, academics, and practitioners are becoming more interested in promoting positive social changes through consumption. As a result, this book aims to understand the practice of marketing in bringing about positive social change through real-life case studies. Consumption by socially responsible consumers who care about the social good is unique, not only because of its inter-disciplinary and substantive subject matter but also because it presents challenges and pushes organizations to make significant changes in the ways they have been accomplishing organizational activities in the twenty-first century, from procurement to production to sales and services. The book goes beyond individual consumers and their lifestyles to promote the scope of discussing marketing strategies. It seeks to comprehend how people consume and how socially responsible consumption is conceived. The case studies present and pursue integrated solutions for more sustainable consumption. This is a must-read for marketers who want to reach out to socially responsible consumers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Key Principles and Concepts.- Current Developments (Review of Extant Literature).- Case Studies.

    Több