SOCIAL MEDIA AND PUBLIC ISSUES ADVOCACY IN NIGERIA
DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 43.90
-
18 207 Ft (17 340 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 910 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 297 Ft (16 473 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 207 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786208422639
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem68 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 625
Kategóriák
Hosszú leírás:
This research work was designed to investigate Social media advocacy on social issues. The work adopted the survey research method in data gathering and used tables, simple percentages in presentation and analysis of data gathered. Based on concrete findings the research found that, social media was used to disseminate messages about the psychological effects of the adoption of the girls and messages about rallies and movements for the girls were easily shared on social media. It was also found that multiple social media platforms were used to disseminate messages about the Bring Back our Girls campaign.
Több