• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Social Marketing: Behavior Change for Good

    Social Marketing by Lee, Nancy R.; Kotler, Philip; Colehour, Julie;

    Behavior Change for Good

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 133.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        67 311 Ft (64 106 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 462 Ft off)
      • Discounted price 53 849 Ft (51 285 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Seventh Edition, Revised
    • Kiadó SAGE Publications, Inc
    • Megjelenés dátuma 2023. június 16.

    • ISBN 9781071851647
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem576 oldal
    • Méret 231x187 mm
    • Nyelv angol
    • 512

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

    Több

    Hosszú leírás:

    Successful social marketing holds the power to change the world.  Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process. The 7th Edition is packed with 12 new cases and dozens of new examples related to today's most pressing social problems including the COVID-19 pandemic, natural disasters, equity and inclusion, and homelessness. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether your students are on a mission to improve public health,  protect the environment, or galvanize their community, they will find Social Marketing an invaluable resource.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword
    Part I ? Understanding Social Marketing
    CHAPTER 1 ? Defining and Distinguishing Social Marketing
    CHAPTER 2 ? 10-Step Strategic Planning Model
    CHAPTER 3 ? Research Options
    CHAPTER 4 ? Behavior Change Theories, Models, and Frameworks
    Part II ? Determining Plan Purpose, Focus, Audience, Behaviors, Insights
    CHAPTER 5 ? Steps 1 & 2: Social Issue, DEI Considerations, Purpose, Focus, Situation Analysis
    CHAPTER 6 ? Step 3: Selecting Priority Audiences
    CHAPTER 7 ? Step 4: Behavior Objectives and Target Goals
    CHAPTER 8 ? Step 5: Audience Insights
    Part III ? Developing Marketing Intervention Strategies
    CHAPTER 9 ? Step 6: Crafting a Desired Positioning
    CHAPTER 10 ? Step 7.1: Product: Creating a Product Platform
    CHAPTER 11 ? Step 7.2: Price: Determining Incentives and Disincentives
    CHAPTER 12 ? Step 7.3: Place: Making Access Convenient and Pleasant
    CHAPTER 13 ? Step 7.4: Promotion: Deciding on Messages, Messengers, Creative Strategies, and Communication Channels
    Part IV ? Managing Social Marketing Programs
    CHAPTER 14 ? Step 8: Monitoring and Evaluation
    CHAPTER 15 ? Step 9: Budget and Funding Plans
    CHAPTER 16 ? Step 10: Implementation and Sustaining Behaviors Plans
    Epilogue
    Appendix
    References
    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Social Marketing: Behavior Change for Good

    Social Marketing: Behavior Change for Good

    Lee, Nancy R.; Kotler, Philip; Colehour, Julie;

    67 311 Ft

    next