Small Firm Formation and Regional Economic Development
Sorozatcím: Routledge Studies in Entrepreneurship and Small Business; 1;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 130.00
-
62 107 Ft (59 150 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 421 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 107 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1996. március 7.
- ISBN 9780415129701
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 476 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This work examines the role of new firm formation in regional economic development. While the focus is on Scotland, the strong policy orientation and comparative treatment mean that the issues covered have a much wider application and interest.
TöbbHosszú leírás:
Drawing on studies and expertise from around the world, this book describes the transition from research to policy and covers the pre-requisites to successful new firm formation policies. At a time when a new firm formation is promoted by central and local government, business development agencies and the private sector, this book questions the economic dependence on small firms and explores the relevance of networking, information and advice.
TöbbTartalomjegyzék:
List of figures, List of tables. List of contributors, Preface, Acknowledgements, 1 New firm formation and regional economic development: an introduction and review of the Scottish experience, 2 Employment change and new firm formation in UK counties, 1981–9, 3 Survival, growth and age of SMEs: some implications for regional economic development, 4 Empirical research on the role of new firms in Scotland, 5 Banks and small businesses: an Anglo-Scottish comparison, 6 Social networking: a comparative behavioural study between would-be entrepreneurs in Scotland and Boston, Massachusetts, 7 Social networks, entrepreneurship and regional development: research issues, 8 The business birth rate, real services and networking: strategic options, 9 Networks and new enterprise development in Russia: a case study of the Yaroslavl region, 10 The use of external advice by new and established SMEs: some survey evidence, 11 New software companies in Scotland: growth constraints and policy implications, 12 What is the role of new firms in a local economic development strategy? How the issue was tackled in developing Forth Valley Enterprise’s business strategy, 13 Whatever you hit call the target: an alternative approach to small business policy, Index
Több
Human Geography: Culture, Society, and Space Study Guide Student Companion
10 749 Ft
9 674 Ft