Sex and Social Media
Sorozatcím: SocietyNow;
- Kiadói listaár GBP 17.99
-
8 594 Ft (8 185 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
8 594 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Emerald Publishing Limited
- Megjelenés dátuma 2020. július 10.
- ISBN 9781839094095
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 198x129x15 mm
- Súly 245 g
- Nyelv angol 77
Kategóriák
Rövid leírás:
Sex and Social Media offers a curious reader an academically informed yet accessible discussion of the nuances of sexual social media and socially mediated sex, giving a much-deserved space to explore the multiplicity and richness of sexual practices online.
TöbbHosszú leírás:
Sex on and with social media is often construed as deviant, risky, or something only teenagers do because they don’t know better. Yet, academic scholarship has shown that sex on/with social media can allow people to create and playfully experiment with their identities; build meaningful relationships; accept themselves or build communities.
This book brings the multiplicity and richness of sexual practices on, with, and around social media to a curious, intelligent lay reader, and highlights the discrepancy between the media headlines (people fearing it) and what popular Google searches show (people wanting it).
The authors describe how social media has changed and shaped sex; address the common misconceptions about socially mediated sex; explain the spaces where social media sex happens, and the practices that count as social media sex.
Chapters examine the main misconceptions and anxieties pertaining to socially mediated sex; explore how sexual social media practices are part of our identity; look at it as a communal/ group phenomenon; and analyse social media platforms as the intermediaries and infrastructures shaping and constraining sex.
It offers an academically informed, critical but accessible discussion on sex and sexuality on and with social media.
Deep yet accessible, entertaining yet hugely informative, this book explores sex and social media in their startling complexity. It is compulsory reading for parents, educators, journalists, IT professionals and policymakers alike. Több
Tartalomjegyzék:
Chapter 1. The Trifecta of Anxieties About Sex and Social Media
Chapter 2. Social Media Platforms as the Shapers of Sex
Chapter 3. Sexual Practices on Social Media
Chapter 4. Sex, Identities and Social Media
Chapter 5. Sex, Communities and Relationships on Social Media
Contemporary Critical Criminology
17 671 Ft
15 904 Ft
Vietnam in the Global Economy: The Dynamics of Integration, Decentralization, and Contested Politics
52 074 Ft
47 909 Ft