• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Services Marketing

    Services Marketing by Apte, Govind;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 5.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        2 861 Ft (2 725 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 286 Ft off)
      • Kedvezményes ár 2 575 Ft (2 453 Ft + 5% áfa)

    2 861 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP India
    • Megjelenés dátuma 2004. május 13.

    • ISBN 9780195667585
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem452 oldal
    • Méret 241x184x19 mm
    • Súly 651 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Numerous B&W illustration and tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of MBA students in Indian business schools. It deals with the marketing of services as a separate discipline as distinct from conventional business marketing. It presents its core concepts, and elucidates them through managerial applications.

    Több

    Hosszú leírás:

    This is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of MBA students in Indian business schools. It deals with the marketing of services as a separate discipline as distinct from conventional business marketing. It presents its core concepts, and elucidates them through managerial applications.

    The book provides in-depth coverage of themes unique to the understanding of the subject. Among important topics discussed are: the elements of the marketing mix (people and the physical evidence of a service), the gap between expected and perceived service, customers' role in service delivery, special pricing

    Több
    0