Services Marketing
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 5.99
-
2 861 Ft (2 725 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 286 Ft off)
- Kedvezményes ár 2 575 Ft (2 453 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
2 861 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP India
- Megjelenés dátuma 2004. május 13.
- ISBN 9780195667585
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem452 oldal
- Méret 241x184x19 mm
- Súly 651 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Numerous B&W illustration and tables 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of MBA students in Indian business schools. It deals with the marketing of services as a separate discipline as distinct from conventional business marketing. It presents its core concepts, and elucidates them through managerial applications.
TöbbHosszú leírás:
This is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of MBA students in Indian business schools. It deals with the marketing of services as a separate discipline as distinct from conventional business marketing. It presents its core concepts, and elucidates them through managerial applications.
The book provides in-depth coverage of themes unique to the understanding of the subject. Among important topics discussed are: the elements of the marketing mix (people and the physical evidence of a service), the gap between expected and perceived service, customers' role in service delivery, special pricing