• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Scale-Up in Education: Ideas in Principle, Volume 1

    Scale-Up in Education by Schneider, Barbara; McDonald, Sarah-Kathryn;

    Ideas in Principle, Volume 1

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 932 Ft (21 840 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 586 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 346 Ft (17 472 Ft + 5% áfa)

    22 932 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma és címe Volume 1
    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2006. december 5.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9780742547315
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem328 oldal
    • Méret 230.38x154.43x19.558 mm
    • Súly 535 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Scale-Up in Education, Volume 1: Ideas in Principle examines the challenges of ""scaling up"" from a multidisciplinary perspective. It brings together contributions from disciplines that routinely take promising innovations to scale, including medicine, business, engineering, computing, and education.

    Together the contributors explore appropriate methods for estimating the effects of innovations in larger, more diverse settings and provide theories and models to guide the design of innovations most likely to remain viable at large scales. Specially-commissioned commentaries also discuss the analytical requirements and theoretical possibilities of a program of educational research on scale-up built upon these foundations. This volume is ideally suited for researchers, policymakers, and graduate students charged with determining the effectiveness of educational interventions.

    With its insights into the conceptual and methodological prerequisites for obtaining rigorous, actionable evidence of intervention effects, the volume provides reading for program evaluation courses in schools of education and public policy.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1 Part I - Conceptualizing Scale-Up: An Educational Perspective
    Chapter 2 Chapter 1 - Educational Innovation and the Problem of Scale
    Chapter 3 Chapter 2 - Principles for Scaling Up: Choosing, Measuring Effects, and Promoting Widespread Use of Educational Innovation
    Chapter 4 Chapter 3 - Generalizability of Treatment Effects: Psychometrics and Education
    Chapter 5 Chapter 4 - Estimating the Effects of Educational Interventions
    Part 6 Part II - Modeling Scale-Up: Lessons from Other Fields
    Chapter 7 Chapter 5 - Scaling from Prototype to Production: A Managed Process Perspective from Industrial Engineering and Management
    Chapter 8 Chapter 6 - From Efficacy to Effectiveness: Translating Randomized Controlled Trial Findings into Treatment Standards in the Health Professions
    Chapter 9 Chapter 7 - Linking Program Implementation and Effectiveness: Lessons from a Pooled Sample of Welfare to Work Experiments
    Chapter 10 Chapter 8 - Forecasting the Effects of Scaling Up Social Programs: An Economics Perspective
    Part 11 Part III - Breaking Boundaries: Successful Scale-Up in Transforming Organizations
    Chapter 12 Chapter 9 - Breaking Boundaries: Scaling Collaboration in Time and Space
    Chapter 13 Chapter 10 - Socio-Digital Formations: Constructing an Object of Study
    Chapter 14 Chapter 11 - Measuring and Managing Successful Organizational Scale-Up
    Part 15 Part IV - Synthesizing Concepts of Scale-Up for Education
    Chapter 16 Chapter 12 - Toward a Program of Research on Scale-Up: Analytical Requirements and Theoretical Possibilities
    Chapter 17 Chapter 13 - Successful Scale-Up in Three Stages: Insights and Challenges for Educational Research and Practice
    Chapter 18 Chapter 14 - Technology and Scale-Up: Implications for Research and Practice

    Több