• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Routledge Handbook of Chinese Media

    Routledge Handbook of Chinese Media by Rawnsley, Ming-Yeh T.; Ma, Yiben; Rawnsley, Gary D.;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 230.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        109 882 Ft (104 650 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 21 976 Ft off)
      • Kedvezményes ár 87 906 Ft (83 720 Ft + 5% áfa)

    109 882 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    MilkTeaAlliance as Minor Solidarity: How a Taiwan-Centred Perspective Engages and Challenges the Global South Theoretical Framework  Part 2: Journalism, Press Freedom and Social Mobilisation  6. Press Freedom in Post–National Security Law Hong Kong  7. Media and Social Mobilisation in Hong Kong  8. Localisation as Negotiation: Practising Solutions Journalism in Hong Kong  9. Mechanisms to Deal with Misinformation and Disinformation in Taiwan: Covid-19 and Beyond  10. Contested and Negotiated Discourses: Media Framing of LGBTQ Issues in Taiwan  11. The Manufacturing of ‘Correct Collective Memory’ in Chinese Media and the Resistance of Chinese Netizens: From the Covid-19 Outbreak to the Blank White Paper Movement  Part 3: The Internet, Public Sphere and Media Culture  12. Digital Media and Politics in China  13. Chinese Nationalism in the Age of Social Media: Competing Actors, Discourses and Interests  14. Online Tucao Subculture in China: A Case Study of Youni Discourse on Weibo  15. Popular Feminism with Chinese Characteristics: A Feminist Study of the First Season of Reality TV Show Sisters Who Make Waves  16. Comparing Utopias: Shifts in Cinematic Representations of Chinese Power in ‘New Mainstream’ Films  17. Guiding the Public: Documentary Films in China  18. Museum Collections and Literary Games in Taiwan: The Crazy Gods Show and Literature Lockdown  Part 4: Market, Production and the Media Industries  19. The Evolution of Media in Macao: From the Jesuit Press to the Digital Age  20. Gamers, the State and Online Games  21. Wuxia in the Digital Realm: Transmedia Storytelling and Player Immersion in Role-Playing Games  22. Copyright and China’s Evolving Media Economy: From Marketisation to Platformisation  23. Navigating Copyright in China’s Digital Music Ecosystem: Socially Mediated Discourses and Legal Reforms  24. Crafting Visibility: Authenticity, Intimacy and Networked Relations in Chinese Online Celebrity Culture  Part 5: Chinese Media and the World  25. From Institutional Nationalism to Platform Cosmopolitanism: A Genealogical Review of China’s Global Communication Strategy  26. Broadcasting China: Strategies and Trends in the Global Expansion of Chinese Television  27. The Unresolvable Imbalances of China’s English-Language Media: The Case of CGTN  28. China’s Soft Power and Documentary Co-production: Navigating Public Diplomacy in the Covid and Post-Covid Era  29. Transnational Platform Governance amid Geopolitical Rivalries: The Case of TikTok in Sino-India Relations

    Több

    Hosszú leírás:

    Ming-Yeh T. Rawnsley is Research Associate, Centre of Taiwan Studies at the School of Oriental and African Studies (SOAS), University of London, UK.


    Yiben Ma is Convenor of the Preliminary Year Programme for International Communications Studies at the University of Nottingham Ningbo China.


    Gary D. Rawnsley is Head of the School of Social and Political Sciences and Professor of Public Diplomacy at the University of Lincoln, UK.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction  Part 1: The Development of the Study of Chinese Media  1. China, Soft Power and Cultural Imperialism  2. Cyber Security, Cyber Sovereignty and Cyber Governance: The Party-State’s Approach to Controlling and Harnessing the Internet in China  3. The Future of Work: Digital Labour Research in China  4. Using Netnography to Study Chinese Social Media: A Methodological Reflection  5.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Routledge Handbook of Chinese Media

    Heritage Conservation and China's Belt and Road Initiative

    Chan, Victor; Hui, Yew-Foong; Hui, Desmond;(ed.)

    18 627 Ft

    14 902 Ft

    20% %kedvezmény
    Routledge Handbook of Chinese Media

    Routledge Handbook of Chinese Media

    Rawnsley, Ming-Yeh T.; Ma, Yiben; Rawnsley, Gary D.; (ed.)

    109 882 Ft

    87 906 Ft

    Routledge Handbook of Chinese Media

    Max and Sadie

    Bedford, David; Lavis, Steve;

    2 861 Ft

    2 575 Ft

    20% %kedvezmény
    Routledge Handbook of Chinese Media

    Modern Concepts in Gastroenterology

    Thomson, Alan B.R.; DaCosta, L.R.; Watson, William C.

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Routledge Handbook of Chinese Media

    Theory and Practice

    Derrida, Jacques; Bennington, Geoffrey; Kamuf, Peggy;

    11 466 Ft

    10 319 Ft

    next