• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value

    Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value by DeVincentis, John; Rackham, Neil;

    Sorozatcím: MARKETING/SALES/ADV & PROMO;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 149 Ft (17 285 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 815 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 334 Ft (15 557 Ft + 5% áfa)

    18 149 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw Hill
    • Megjelenés dátuma 1999. március 16.

    • ISBN 9780071342537
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem320 oldal
    • Méret 233x152x33 mm
    • Súly 598 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Rethinking the Sales Force demonstrates how the successful sales force manages complex business processes with multiple sales approaches and selling models that meet the demands of today's sophisticated customers.

    Több

    Hosszú leírás:

    Rethinking the Sales Force demonstrates how the successful sales force manages complex business processes with multiple sales approaches and selling models that meet the demands of today's sophisticated customers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The New Selling: From Communicating Value to Creating Value.

    The New Purchasing World: How Value is Reshaping Purchasing Decisions.

    Responding to the New Buying Reality: The Three Emerging Selling Modes.

    The New Transactional Selling: From Fat and Happy to Lean and Mean.

    The New Consultative Selling: From Rock Stars to Institutional Value.

    The New Enterprise Selling: From Large Sales to Deep Relationships.

    Sales Process: Light in the Long Dark Tunnel.

    Rethinking Channels to Create and Capture Value.

    Changing the Sales Force.

    Több

    0