
Rethinking Reputation
How PR Trumps Marketing and Advertising in the New Media World
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 16.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 812 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 305 Ft (6 957 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 116 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Palgrave Macmillan
- Megjelenés dátuma 2012. augusztus 10.
- ISBN 9780230338333
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 243x162x22 mm
- Súly 422 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Good public relations is a strategic imperative more important to your competitive success than even advertising or marketing. Rethinking Reputation examines case studies to glean the PR dos and don'ts for the new media world and offers a wake-up call for anyone tasked with representing their business to the world.
TöbbHosszú leírás:
Good public relations is no longer just icing - it's a strategic imperative more important to your competitive success than even advertising or marketing. This is true whether you're a century-old multibillion-dollar corporation or a penniless start-up. In Rethinking Reptutation, public relations guru Fraser Seitel and John Doorley, founder of the Academy for Communication Excellence and Leadership at Johnson & Johnson, examine a fascinating new set of case studies - including the BP oil spill and the launch of CitySlips - to glean the PR dos and don'ts for the new media world, covering both standard reputation maintenance and crisis management. They also show start-up companies and entrenched organizations how to use the power of word-of-mouth to jump-start business like never before. This is a wake-up call from two industry legends for public relations professionals as well as entrepreneurs, CEOs, and anyone else tasked with representing their organization to the world.
These new media lessons include:
*Remember that research is cheaper, and more critical, than ever.
*Don't let the perfect be the enemy of the good – launch your idea before someone else does.
*Don't get so excited about social media that you forget about traditional media.
*In a crisis, you are never offstage.
*Never lie, never whine, and never try to predict the future!
Tartalomjegyzék:
Introduction: How to Build and Retain Reputation With the Help of the World's Second Oldest Profession
PART I: HOW TO BUILD REPUTATION
The Power of Relationships
The Power of Publicity
The Power of the Truth
The Power of Your Personal or Company Brand
The Power of Reputation
PART II: HOW TO PROTECT & RETAIN REPUTATION
Controlling the Agenda
Choosing Your Road
Sticking to the Script
Sinning by Spinning
Rethinking Reputation