Rethinking Problem-based Learning for the Digital Age
A Practical Guide for Online Settings
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.99
-
16 716 Ft (15 920 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 343 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 373 Ft (12 736 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 716 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. augusztus 15.
- ISBN 9781032153209
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem198 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 370 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white 487
Kategóriák
Rövid leírás:
Rethinking Problem-based Learning for the Digital Age provides grounded, evidence-based strategies for teaching faculty, academic developers, and educational technologists who are changing their problem-based learning modules and programmes from face-to-face to online.
TöbbHosszú leírás:
Rethinking Problem-based Learning for the Digital Age provides grounded, evidence-based strategies for teaching faculty, academic developers and educational technologists who are changing their problem-based learning (PBL) modules and programmes from face-to-face to online. Given today’s rapid advancements in learning and curriculum development specific to online and blended modes, there is considerable potential to introduce new forms of PBL in higher education. This book applies fundamental and cutting-edge research, including original scholarship by the authors, to innovative PBL practices and realistic tasks that can be brought to life through digital environments, teamwork and resources. Whether re-contextualizing PBL practices for newly online/blended instruction or seeking fresh PBL approaches for existing digital education environments across disciplines, readers will be guided to construct active, highly motivating, learner-centred experiences using simulations, games, virtual reality, multimedia and other complex innovations.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction Part I: Deciding How to Implement Problem-based Learning Online 1. Reasons for Implementing Problem-based Learning Online 2. Forms of Problem-based Learning Online 3. Common Assumptions and Mistakes Part II: The Art of Facilitation 4. Equipping Facilitators 5. Facilitation in the Disciplines 6. Supporting Students Part III: Designing Problem-based Learning Online Environments 7. The Tech and the Platforms 8. Problem-based Learning in Virtual Worlds and Virtual and Augmented Reality 9. Postdigital PBL Futures Glossary
Több
Probability and Measure
49 686 Ft
44 717 Ft
Counterexamples in Probability
76 440 Ft
68 796 Ft
Die Balanced Scorecard in einer Jugendhilfeeinrichtung: Anwendung betriebswirtschaftlicher Steuerungsinstrumente in sozialen Einrichtungen
17 419 Ft
16 549 Ft