Retailing Management
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 106.99
-
51 114 Ft (48 680 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 111 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 003 Ft (43 812 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
51 114 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma és címe
Chapter 6: Financial Strategy
- Kiadás sorszáma 6,
Chapter 14: Buying Merchandise
- Kiadó McGraw-Hill
- Megjelenés dátuma 2006. május 1.
- ISBN 9780073019789
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem688 oldal
- Méret 284x223x31 mm
- Nyelv
- Illusztrációk
Chapter 2: Types of Retailers
0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Retailing Management by Levy and Weitz is the best-selling textbook in the retailing market.
Known for its strategic look at retailing and current coverage, this new 6th edition continues to be organized around a model of strategic decision-making. One of the major advantages of the Levy/Weitz approach is the text?s readability, organization, and its emphasis on how students can come to grips with real retailing issues and be able to solve problems. The text?s logical organization around a decision-making process allows readers to learn about the process of strategic decisions first before moving on to decision implementation. The implementation decisions are broken down into merchandise management decisions and store management decisions, just as they would be in a real retailing setting.
The text provides a balanced treatment of strategic, ?how to,? and conceptual material, in a highly readable and interesting format. The sixth edition continues its cutting edge coverage on the latest topics and developments in retailing including globalization, customer relationship management programs, multi-channel retailing, supply chain management, and the use of the Internet to improve operating efficiencies and customer service. Students indicate that this text is a ?good read? because of the numerous examples of retailers, their practices, the interesting retail facts in the margins, and eye catching design and layout.
Retailing is a high tech, global, growth industry that provides challenging and rewarding career opportunities for college graduates. This book and its corresponding tools and exercises were written to expose students to the excitement of retailing and prepare them for a career in retailing and related fields.Több
Tartalomjegyzék:
Table of Contents
Retailing Management, 6th ed.
ISBN: 007301978X
Brief
SECTION I: THE WORLD OF RETAILING
Több
SECTION I: THE WORLD OF RETAILING
Több
Retailing Management
51 114 Ft
46 003 Ft
Gray's Atlas of Anatomy
30 272 Ft
26 337 Ft
Mandarin Chinese At A Glance: Foreign Language Phrasebook & Dictionary
3 339 Ft
2 838 Ft
Sites of Exchange: European Crossroads and Faultlines
34 424 Ft
31 670 Ft