• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Retail Marketing Management: The 5 Es of Retailing

    Retail Marketing Management by Grewal, Dhruv;

    The 5 Es of Retailing

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 125.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        59 718 Ft (56 875 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 944 Ft off)
      • Kedvezményes ár 47 775 Ft (45 500 Ft + 5% áfa)

    59 718 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2018. december 28.

    • ISBN 9781526446848
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A leading Professor of Retail Marketing presents 5 new frames through which students and practitioners can understand and approach the evolving environment of retailing today: Entrepreneurial mindset, Excitement, Education, Experience, and Engagement.

    Több

    Hosszú leírás:

    In this new text, Dhruv Grewal, a leading Professor of Marketing and Retailing, explores the complexities of the contemporary retail environment by drawing on what he refers to as the 5 Es of retailing:

    - Entrepreneurial, innovative and customer-centric mindset
    - Excitement
    - Education
    - Experience
    - Engagement

    These are illustrated using a wide range of examples such as Tesco, Kroger, Zara, Wholefoods, Groupon, and Amazon. Together, the framework and examples enable readers to navigate today’s challenging retail environment made up of social media, retailing analytics and online and mobile shopping. Retail Marketing Management is essential reading for students of retailing and marketing, as well as practitioners working in retail today.



    "Consolidation and technological change are two factors that have been central to the transformation of retailing in recent years. In this book Dhruv Grewal, the leading retail scholar provides ample evidence of how successful retailers have used their entrepreneurial mindsets to make use of these developments. The cutting-edge examples of how to excite, educate, enhance their experiences, and engage customers using retail technology, social media and analytics are both inspiring and practically useful. Grewal’s book provides valuable guidance."


     

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: The Innovative Retailer
    Chapter 2: The Entrepreneurial, Innovative, and Customer-Centric Mindset
    Chapter 3: Value Creates Excitement
    Chapter 4: Creating Excitement Using Store Brands
    Chapter 5: Creating Excitement and Enhancing Education Using Social Media
    Chapter 6: Education: The Service Edge
    Chapter 7: Experience: In-Store, Across Channels
    Chapter 8: Engaged Customers Are Loyal
    Chapter 9: Innovative Retail Analytics for Engagement
    Chapter 10: Concluding Thoughts

    Több