• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Research Studies on Learning and Teaching of Mathematics: Dedicated to Edward A. Silver

    Research Studies on Learning and Teaching of Mathematics by Cai, Jinfa; Stylianides, Gabriel J.; Kenney, Patricia Ann;

    Dedicated to Edward A. Silver

    Sorozatcím: Research in Mathematics Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)

    53 249 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2024. augusztus 3.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031354618
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031354588
    • Terjedelem308 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXI, 308 p. 53 illus., 23 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 575

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is about promising research advancements that sparked directly or indirectly from intellectual contributions by distinguished internationally recognized mathematics educator and researcher, Edward A. Silver. The features of this book include:

    • A focus on the research areas that have benefited from Dr. Silver?s intellectual contributions and influence, such as designing instructional tasks, problem posing, problem solving, preservice teacher learning, in service teacher professional development, and mathematics assessment
    • Chapters written by contributors who at one time were his doctoral or post-doctoral colleagues along with any invited co-authors
    • A brief bio of Dr. Silver showing his intellectual journey, key milestones in his career, and scholarly accomplishments that sparked from his intellectual contributions

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Mathematical Problem-Posing Research: Thirty Years of Advances Building on the Publication of ?On Mathematical Problem Posing?.- Chapter 2: Professional Learning Tasks Through Job-Embedded Teacher Professional Development.- Chapter 3: To What Extent Are Open Problems Open? Interplay Between Problem Context and Structure.- Chapter 4: The Researcher and the Practitioner: Stories About Establishing Pipelines, Building Bridges, and Crossing Borders.- Chapter 5: Understanding and Improving Mathematics Instruction Through a Cultural Lens.- Chapter 6:From Mathematical Tasks to Research-Practice Partnerships: A Look at Edward Silver?s Influence on our Efforts at Mathematics Instructional Improvement.- Chapter 7: Desirable Features of Mathematical Tasks: Views of Mathematics Teacher Educators.- Chapter 8: Parental Involvement in Young Children?s Mathematical Learning: The Story of Family Math Tasks.- Chapter 9: Engaging All Students in Challenging Mathematical Work: Working at the Intersection of Cognitively Challenging Tasks and Differentiation During Lesson Planning and Enactment.- Chapter 10: A Review of the Mathematical Tasks Framework and Levels of Cognitive Demand.- Chapter 11: A Critical Discursive Framework for Analyzing the Views About Mathematics Being Promoted by Mathematics Textbooks for Prospective Elementary Teachers.- Chapter 12: Mathematical Tasks: The Lasting Legacy of the QUASAR Project.- Edward A Silver bio sketch


    Több