• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Relationship Marketing in Professional Services: A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertising Sector

    Relationship Marketing in Professional Services by Halinen, Aino;

    A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertising Sector

    Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 3;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        90 772 Ft (86 450 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 18 154 Ft off)
      • Kedvezményes ár 72 618 Ft (69 160 Ft + 5% áfa)

    90 772 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This is an insightful analysis of the most challenging marketing concept of the decade - relationship marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    Relationship marketing is one of the most challenging marketing concepts of the decade. In a five-year 'fly on the wall' case study, Halinen explores the relationship between a Helsinki advertising agency and its international client.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. The Research Setting 3. An Interaction Framework for the Development of Advertising Agency-Client Relationships 4. Empirical Research Design 5. Development of the Advertising Agency-Client Relationship Studied 6. A Modified Process Model of Advertising Agency-Client Relationships 7. Assessment of the Study 8. Summary

    Több