Relationship Marketing in Professional Services
A Study of Agency-Client Dynamics in the Advertising Sector
Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 3;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 190.00
-
90 772 Ft (86 450 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 18 154 Ft off)
- Kedvezményes ár 72 618 Ft (69 160 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
90 772 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1996. november 14.
- ISBN 9780415146074
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem388 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 793 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This is an insightful analysis of the most challenging marketing concept of the decade - relationship marketing.
TöbbHosszú leírás:
Relationship marketing is one of the most challenging marketing concepts of the decade. In a five-year 'fly on the wall' case study, Halinen explores the relationship between a Helsinki advertising agency and its international client.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. The Research Setting 3. An Interaction Framework for the Development of Advertising Agency-Client Relationships 4. Empirical Research Design 5. Development of the Advertising Agency-Client Relationship Studied 6. A Modified Process Model of Advertising Agency-Client Relationships 7. Assessment of the Study 8. Summary
Több