• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Reflective Practice in Language Teaching

    Reflective Practice in Language Teaching by Farrell, Thomas S. C.;

    Sorozatcím: Elements in Language Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)

    8 599 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2022. május 19.

    • ISBN 9781009013901
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem64 oldal
    • Méret 228x151x4 mm
    • Súly 110 g
    • Nyelv angol
    • 255

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element outlines and discusses how language teachers can be encouraged to systematically reflect on their teaching.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element examines the concept of reflective practice in language teaching. It includes a brief description of what reflective practice is and how it is operationalized by two of its main protagonists, John Dewey and Donald Sch&&&246;n, as well as some of the limitations of their conceptions. This is used as an introduction to how the author further developed their conceptions when operationalizing reflective practice for language teachers through a five-stage framework for reflecting on practice for language teachers. The author then presents an in-depth case study of the reflections of an English as a Foreign Language (EFL) teacher working in Costa Rica as he moved through the five stages of the framework for reflecting on practice. The author then goes on to outline and discuss how reflective practice may be moved forward and calls attention to the importance of emotions in the process of reflection for language teachers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Background; 2. 'Standing on the Shoulders of Giants': Dewey and Sch&&&246;n; 3. Reflective Practice-In-Action; 4. Moving Forward with Reflective Practice: Possibilities for Further Dialogue; 5. Conclusion; References.

    Több
    Mostanában megtekintett