QUALITY OF WORKLIFE vs ROLE OF TECHNOLOGY
Perspective in Organizations. DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 65.90
-
27 332 Ft (26 030 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 367 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 965 Ft (24 729 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 332 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Scholars' Press
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786202313971
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem104 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 525
Kategóriák
Hosszú leírás:
We, as humans, just can't stop discovering, creating, and working on new stuff. We're all so occupied psychologically; work has always been one of the most significant of human experiences. Regardless of what work we do, we often see varied levels of job satisfaction at all organizational levels. This is a complex problem because it is difficult to isolate and look for attributes that may affect the quality of work life. The profitability of the organization is connected to the satisfaction of the workforce. A company that doesn't improve and measure employee satisfaction would face declining productivity and a limited ability to retain replacements with other employees. Employee satisfaction and quality of work life directly affect customer service. So, the study explores the complex interplay between technology and the quality of work life, focusing on how technology adoption and use influence employees' well-being, job satisfaction, work-life balance, and overall work experiences.
Több