Publicity and the Early Modern Stage
People Made Public
Sorozatcím: Early Modern Cultural Studies 1500–1700;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. május 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030523312
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem294 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 565 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 294 p. 3 illus. Illustrations, black & white 160
Kategóriák
Hosszú leírás:
What did publicity look like before the eighteenth century? What were its uses and effects, and around whom was it organized? The essays in this collection ask these questions of early modern London. Together, they argue that commercial theater was a vital engine in celebrity’s production. The men and women associated with playing—not just actors and authors, but playgoers, characters, and the extraordinary local figures adjunct to playhouse productions—introduced new ways of thinking about the function and meaning of fame in the period; about the networks of communication through which it spread; and about theatrical publics. Drawing on the insights of Habermasean public sphere theory and on the interdisciplinary field of celebrity studies, Publicity and the Early Modern Stage introduces a new and comprehensive look at early modern theories and experiences of publicity.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction Allison K. Deutermann (Baruch College, CUNY) and Musa Gurnis (Washington University, St Louis).- Part One: People Made Public.- 2. Local Characters Onstage and Off Musa Gurnis (Washington University in Saint Louis).- 3. Bodies Public: The Roaring Girl and the Rise of Celebrity Matthew Hunter (Texas Tech University).- 4. Celebrity No-Show: John Taylor’s The Great Eater of Kent Karen Raber (University of Mississippi).- 5. Jonson’s Ridicule of Shakespeare in “To the Reader” of The Alchemist James P. Bednarz (Long Island University).- Part Two: Imaginary People and the Social Imaginary.- 6. Fictional Celebrities and the Repertory System Richard Preiss (University of Utah).- 7. Robert Armin's Nest of Ninnies and the Public Punchline Adhaar Noor Desai (Bard College).- 8. Extravagant and Wheeling Characters Allison K. Deutermann (Baruch College, CUNY).- Part Three: Knowing Audiences.- 9. Coriolanus in the Marketplace PiersBrown (Kenyon College).- 10. “Methinks I see the brave Hieronimo!”: Dramatic Convention and Audience Experience in the London Commercial Theater Lauren Robertson (Columbia University).- 11. Afterword Joe Roach (Yale University).
On Aristotle`s "On the Heavens 1.10–12"
44 908 Ft
40 418 Ft
Corporate Finance with S&P card
63 058 Ft
56 752 Ft