Psychological Insights for Understanding COVID-19 and Media and Technology
Sorozatcím: Psychological Insights for Understanding COVID-19;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. december 14.
- ISBN 9780367640071
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem164 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Halftones, black & white; 2 Tables, black & white 120
Kategóriák
Rövid leírás:
This timely and accessible book brings together a selection of chapters offering insights into issues around media, technology and the covid-19 pandemic. Including a specially written introduction contextualising the chapters in relation to the crisis, the volume offers fascinating reading for professionals, students, and academics.
TöbbHosszú leírás:
In the Psychological Insights for Understanding COVID-19 series, international experts introduce important themes in psychological science that engage with people’s unprecedented experience of the pandemic, drawing together chapters as they originally appeared before COVID-19 descended on the world.
This book explores how COVID-19 has impacted our relationship with media and technology, and chapters examine a range of topics including fake news, social media, conspiracy theories, belonging, online emotional lives and relationship formation, and identity. It shows the benefits media and technology can have in relation to coping with crises and navigating challenging situations, whilst also examining the potential pitfalls that emerge due to our increasing reliance on them. In a world where the cyberpsychological space is constantly developing, this volume exposes the complexities surrounding the interaction of human psychology with media and technology, and reflects on what this might look like in the future.
Featuring theory and research on key topics germane to the global pandemic, the Psychological Insights for Understanding COVID-19 series offers thought-provoking reading for professionals, students, academics and policy makers concerned with the psychological consequences of COVID-19 for individuals, families and society.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
CIARÁN MC MAHON
- When (Fake) News Feels True: Intuitions of Truth and The Acceptance And Correction Of Misinformation
- Connections
- When Do People Believe Conspiracy Theories?
- The Dynamics of Groups Online
- Belonging in An Age of Technology
- How Do Online Social Networks Influence People’s Emotional Lives?
- Online Relationship Formation
- Identity Citizenship: Authenticity, Intersectionality and A New Populism
NORBERT SCHWARZ AND MADELINE JALBERT
From The Psychology Of Fake News: Accepting, Sharing, And Correcting Misinformation
CIARÁN MC MAHON
From The Psychology Of Social Media
JAN-WILLEM VAN PROOIJEN
From The Psychology Of Conspiracy Theories
OLIVIA HURLEY
From An Introduction To Cyberpsychology
KELLY-ANN ALLEN
From The Psychology Of Belonging
ETHAN KROSS AND SUSANNAH CHANDHOK
From Applications of Social Psychology: How Social Psychology Can Contribute to The Solution of Real-World Problems
ILAN TALMUD AND GUSTAVO MESCH
From Wired Youth: The Online Social World of Adolescence, 2nd Edition
ROB COVER
From Emergent Identities: New Sexualities, Genders and Relationships in A Digital Era