Produkt-Management und Marketing-Informationssysteme.
Tätigkeitsbild und Informationsbedarf des Produkt-Managers als Determinanten der Ausgestaltung von Marketing-Informationssystemen.
Sorozatcím: Schriften zum Marketing; 2;
- Kiadói listaár EUR 69.90
-
28 991 Ft (27 610 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
28 991 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Duncker & Humblot
- Megjelenés dátuma 1975. január 1.
- ISBN 9783428034628
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem389 oldal
- Méret 233x157 mm
- Súly 550 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 35 Abb., 39 Tab.; XVIII, 389 S. 0