• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Proceedings of the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

    Proceedings of the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference by Levy, Michael; Grewal, Dhruv;

    Sorozatcím: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2015
    • Kiadó The Academy of Marketing Science
    • Megjelenés dátuma 2015. március 16.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783319131580
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem681 oldal
    • Méret 279x210 mm
    • Súly 19105 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXXVI, 681 p. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This volume includes the full proceedings from the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behavior, business-to-business marketing, international marketing, retailing, marketing education, among others.

    Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Consumer Behavior.- Business-to-Business Marketing.- International Marketing.- Retailing.- Personal Selling and Sales Management.- Research Methodology.- Services Marketing.- Promotion Management.- Product and Price Management.- Marketing Education.- Strategic Planning.- Marketing and Law.- Logistics and Marketing Science.- Marketing Information Systems.- European Contributions to Marketing Thought.

    Több