
Playtesting Best Practices
Real World and Online
Sorozatcím: CRC Press Guides to Tabletop Game Design;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 125.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 326 Ft off)
- Discounted price 56 936 Ft (54 225 Ft + 5% áfa)
63 262 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. június 9.
- ISBN 9781032816678
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 9 Illustrations, black & white; 9 Line drawings, black & white; 3 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Playtesting Best Practices: Real World and Online covers the complete journey of playtesting - the iterative journey to shape and refine tabletop games from raw ideas to balanced and fun games.
TöbbHosszú leírás:
Playtesting Best Practices: Real World and Online covers the complete journey of playtesting - the iterative journey to shape and refine tabletop games from raw ideas to balanced and fun games. This step-by-step guide embraces the process and celebrates the purpose of every step, from early self-playtesting to late-stage unguided playtesting, and offers the specific questions and practices the author has refined to perfect his own games.
This book is split up into four main sections, each with a distinct focus:
- Getting ready to playtest: establishing goalposts, brainstorming, self-playtesting, getting organized, how to design a prototype, and writing rules. The focus here is starting good habits and establishing best practices, whether this is your first game or your hundredth.
- Playtesting in the real world: how to find playtesters, how to teach your game, what to do during the playtest, how to take notes and collect feedback, and being a great playtester yourself
- Playtesting online: how to adapt to digital platforms, the best practices to playtesting online, how to use these opportunities well, and cautions about playtesting online.
- What to do next: how to iterate, additional ways to playtest your game, knowing when you're done with playtesting, and choosing how to get your game out there.
Tartalomjegyzék:
Introduction, Section 1 - Getting Ready to Playtest, Chapter 1 - how we got here - a review to catch you up, Chapter 2 - Brainstorming, Self-playtesting, and Organizing, Chapter 3 - Prototyping the Game, Chapter 4 - writing rules and reference cards, Section 2 - Playtesting in the Real World, Chapter 5 - finding playtesters and preparing to playtest with other people, Chapter 6 - teaching your game to playtesters, Chapter 7 - during the playtest, Chapter 8 - taking notes and collecting feedback, Chapter 9 - iterating and preparing for the next playtest, Chapter 10 - becoming a great playtester, Section 3 - Playtesting Online, Chapter 11 - getting started with online playtesting, Chapter 12 - best practices with online playtesting, Section 4 - What to Do Next, Chapter 13 - Stress-testing your game - additional ways to playtest, Chapter 14 - what happens next?, Conclusion
Több