• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Playing with Signs: A Semiotic Interpretation of Classic Music

    Playing with Signs by Agawu, V. Kofi;

    A Semiotic Interpretation of Classic Music

    Sorozatcím: Princeton Legacy Library;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 30.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 332 Ft (13 650 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 433 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 899 Ft (12 285 Ft + 5% áfa)

    14 332 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Princeton University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. március 25.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780691273631
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem166 oldal
    • Méret 254x203 mm
    • Nyelv angol
    • 639

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    An award-winning account of the importance of semiotic play in Classic instrumental music, including that of Mozart, Haydn, and Beethoven

    Of all the repertories of Western Art music, none is as explicitly listener-oriented as that of the late eighteenth and early nineteenth centuries. Yet few attempts to analyze the so-called Classic Style have embraced the semiotic implications of this fact. In Playing with Signs, Kofi Agawu proposes a listener-oriented theory of Classic instrumental music that encompasses its two most fundamental communicative dimensions: expression and structure.

    Units of expression, defined in reference to topoi, are shown here to interact with, confront, and merge into units of structure, defined in terms of the rhetorical conventions of beginning, continuing, and ending. The book draws on examples from works by Mozart, Haydn, and Beethoven to show that the explicitly referential, even theatrical, surface of Classic music derives from a play with signs. Although addressed primarily to readers interested in musical analysis, the book opens fruitful avenues for further research into musical semiotics, aesthetics, and Classicism.

    Több