• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Playful User Interfaces: Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    Playful User Interfaces by Nijholt, Anton;

    Interfaces that Invite Social and Physical Interaction

    Sorozatcím: Gaming Media and Social Effects;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    The book is about user interfaces to applications that have been designed for social and physical interaction. The interfaces are ‘playful’, that is, users feel challenged to engage in social and physical interaction because that will be fun. The topics that will be present in this book are interactive playgrounds, urban games using mobiles, sensor-equipped environments for playing, child-computer interaction, tangible game interfaces, interactive tabletop technology and applications, full-body interaction, exertion games, persuasion, engagement, evaluation and user experience. Readers of the book will not only get a survey of state-of-the-art research in these areas, but the chapters in this book will also provide a vision of the future where playful interfaces will be ubiquitous, that is, present and integrated in home, office, recreational, sports and urban environments, emphasizing that in the future in these environments game elements will be integrated and welcomed.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Public Interfaces Requiring Full-Body Interaction.- Multiplayer Mobile Games.- Smart Ball Applications.- New Exertion Games.- Tabletop Interfaces for Children with Autism.- Tabletop Interfaces for Children’s Museum Visits.- Tangible Game Interfaces.- Child-Computer Interaction.- Interactive Playgrounds for Children.- Engagement in Playful Collective Interaction.- Head Up Games.

    Több