Place Event Marketing in the Asia Pacific Region
Branding and Promotion in Cities
Sorozatcím: Routledge Contemporary Perspectives on Urban Growth, Innovation and Change;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
20 060 Ft (19 105 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 012 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 048 Ft (15 284 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 060 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. május 31.
- ISBN 9781032061016
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem194 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 9 Illustrations, black & white; 2 Halftones, black & white; 7 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white 466
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific. It examines procedures in the promotion and branding of places that use events to shape their identities.
TöbbHosszú leírás:
This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific region. It examines procedures in the promotion and branding of places that use events to shape their identities.
It considers how events are used in forming a branded image of a place and disseminate information about it. This innovative book offers theoretical insights of the opportunities and challenges related to place event marketing. With contributions from leading thinkers in the field, chapters also draw on empirical examples to showcase a variety of events across the Asia Pacific, such as MICE, sporting events, festivals, and religious and cultural celebrations. The book explores the importance of such events for the socio-economic development of urban regions. Today, the Asia Pacific is one of the world's fastest developing regions and its rising economic power is accompanied by the growing importance of the tourism and event sector. The book is a unique study relating to a very exceptional region of the world. The role of events in tourism development and the rise of the region’s soft power is presented through carefully selected examples of cities from different countries. The book concludes with commentary on the future directions for research in this area.
Written in an accessible style, this book will be of great interest to students, scholars, and practitioners working in events studies, urban studies, tourism, place branding and promotion, business and management studies, geography, sociology, and sport and leisure studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. When Ordinary Life Becomes Extraordinary: The Branding of Hangzhou, China during the 2016 G20 Summit 3. Branding Shanghai as a Global City Through China Shanghai International Arts Festival 4. Events Across ASEAN: Product-Oriented Regeneration and Value-Added Image Promotion 5. Brand Association With a Participant Sporting Event: The Case of the Okinawa Marathon in Japan 6. The Socio-Economic and Branding Impacts of an International Sporting Event in Japan: Le Tour de France Saitama Criterium 7. From Religious Festival to Cultural Carnival: Durga Puja and the City Branding of Kolkata, India 8. Film, Fashion, Events and City Branding of Mumbai, India 9. "It’s Coming Home!": Leveraging Legacies in the City of Sails 10. Conclusions
Több
Grammatik des Deutschen im europäischen Vergleich: Das Nominal
161 752 Ft
153 665 Ft