Perspectives on Design and Digital Communication
Research, Innovations and Best Practices
Sorozatcím: Springer Series in Design and Innovation; 8;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 001 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2020. július 10.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030496463
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem238 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 541 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VIII, 238 p. 87 illus., 79 illus. in color. Illustrations, black & white 69
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book shares new research findings and practical lessons learned that will foster advances in digital design, communication design, web, multimedia and motion design, graphic design and branding, and other related areas. It gathers the best papers presented at the 3rd International Conference on Digital Design and Communication, DIGICOM 2019, held on November 15–16, 2019, in Barcelos, Portugal. The respective contributions highlight new theoretical perspectives and practical research directions in design and communication, aimed at promoting their use in a global, digital world. The book offers a timely guide and a source of inspiration for designers of all kinds (Graphic, Digital, Web, UI & UX Design and Social Media), for researchers, advertisers, artists, entrepreneurs, and brand or corporate communication managers, and for teachers and advanced students.
TöbbTartalomjegyzék:
From Painting to Graphic Arts: the unique legacy of Armando Alves.- Designing for Cinema Trindade: graphic communication in contemporary Portuguese cinemas.- When knowledge meets digital: a systematic literature review about digital platforms and knowledge flow.- The graphic interface Design of the ALU13 Online Store.- Sensor Variable Font: A model to improve the process of signification of graphic interfaces through variable fonts and data collected by sensors.- Dynamic Visual Identities: Exploring Variation Mechanisms to Achieve Flexibility.
Több
Uley, Dursley and CAM Through Time
7 228 Ft
6 650 Ft