Personal Values As Drivers of Managerial Innovation
Emerging Research and Opportunities
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 200.00
-
82 950 Ft (79 000 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 6 636 Ft off)
- Kedvezményes ár 76 314 Ft (72 680 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
82 950 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó IGI Global
- Megjelenés dátuma 2018. október 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781522532507
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem314 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 825 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Explores how a manager's personal values can be used for the development of innovative working strategies to influence organisations and their individual employees. Taking a cross-cultural approach, the authors compare managers' ideals between organisations worldwide to determine best leadership strategies.
TöbbHosszú leírás:
In order for organizations to be successful, managers must continuously contribute new innovations and support new business ideas and methods. Addressing the link between personal values and managerial ingenuity can accelerate innovativeness in organizations and allow a business to thrive in competitive environments.
Personal Values as Drivers of Managerial Innovation: Emerging Research and Opportunities explores how a manager&&&8217;s personal values can be used for the development of innovative working strategies to influence organizations and their individual employees. Taking a cross-cultural approach, the authors compare managers&&&8217; ideals between organizations worldwide to determine best leadership strategies. While highlighting topics including organizational structure, management roles, and ethics, this book is ideally designed for researchers, managers, professionals, and students seeking current research on ways to improve innovation within organizations.