• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing: Leveraging Change, Lean and Innovation Management

    Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing by Helmold, Marc;

    Leveraging Change, Lean and Innovation Management

    Sorozatcím: Management for Professionals;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. szeptember 8.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031100994
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031100963
    • Terjedelem271 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 468 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXX, 271 p. 113 illus., 112 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 485

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The increasing interconnection and the unlimited exchange of data and information has led to a maximized transparency of globally offered and sold products and services. The desires, needs and wants of the consumer are the critical issues today in creating new or offering existing products and services. This book outlines successful marketing and sales strategies with a clear focus on practical relevance. It provides a systematic overview and description of selling, pricing and negotiation concepts which enable the reader to apply the best-case scenario in their company. Tools such as the marketing mix or marketing strategies are well explained for practical application in industry. The book also integrates elements of change, lean and innovation management as drivers for performance excellence.

    Featuring industry case studies, this book is a practical guide for marketing professionals, academics and policy makers to enable enterprises to achieve long-term competitive advantages through best-in-class marketing, sales and pricing activities.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Marketing, Sales and Pricing: Introduction.- Chapter 2: Marketing Management as Part of the Corporate Strategy.- Chapter 3: Marketing Concepts.- Chapter 4: B2B and B2C Marketing.- Chapter 5: Sales Management.- Chapter 6: Economic Pricing, 3C-Pricing and Cost-Estimation Concepts.- Chapter 7: Value-based and Cost based Pricing Concepts.- Chapter 8: Service Marketing and Service Sales Management.- Chapter 9: Marketing-Mix.- Chapter 10: Market Segmentation, Targeting, Differentiation and Positioning.- Chapter 11: Direct and Indirect Marketing, Sales Promotion, and Public Relations.- Chapter 12: Selling Concepts.- Chapter 13: Pricing Strategies and Discount Policy.- Chapter 14: Sales Channels and Sales Partners.- Chapter 15: Innovation Management and New Product Launches.- Chapter 16: International Marketing and Sales.- Chapter 17: Market Research.- Chapter 18: Supply Chain Management and Distribution Channels.- Chapter 19: Promotion and Advertising Strategies.- Chapter 20: LeanManagement and Pull as Part of the Marketing Strategy.- Chapter 21: Change Management for Marketing and Sales Activities.- Chapter 22: Artificial Intelligence (AI) and Cyber Tools in Marketing and Sales.- Chapter 23: Sales Management Negotiations.- Chapter 24: Outlook 2030 for Marketing and Sales.

    Több