Peer Assessment in Writing Instruction
Sorozatcím: Elements in Language Teaching;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.00
-
8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
- Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 599 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2024. április 4.
- ISBN 9781009429993
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem68 oldal
- Méret 229x151x5 mm
- Súly 140 g
- Nyelv angol 542
Kategóriák
Rövid leírás:
This Element provides an integrative assessment perspective to examine the role of peer assessment and feedback in writing instruction.
TöbbHosszú leírás:
This Element traces the evolution of peer assessment in writing instruction and illustrates how peer assessment can be used to promote the teaching and learning of writing in various sociocultural and educational contexts. Specifically, this Element aims to present a critical discussion of the major themes and research findings in the existing studies on peer assessment regarding the three assessment paradigms (assessment of, for, and as learning), and to identify whether and how peer assessment has served the purposes of assessment of, for, and as learning, respectively in writing instruction. This Element highlights the contextual factors that shape the effect of peer assessment in writing instruction and concludes with directions for future research and implications regarding how peer assessment can be successfully used to improve students' writing development.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction; 2. Conceptual framework of peer assessment in writing classrooms; 3. Peer assessment in the L1 writing context; 4. Peer assessment in the ESL/EFL university writing context; 5. Peer assessment in the EAP and ESP writing context; 6. Peer assessment in the ESL/EFL school writing context; 7. Peer assessment in the non-English foreign language writing context; 8. Moving forward with peer assessment in writing instruction: Possibilities for future dialogue; References.
Több
The Student's Guide to Social Neuroscience
40 608 Ft
36 548 Ft
To Establish the Commission on the Advancement of Women in Science, Engineering, and Technology Development.
5 188 Ft
4 773 Ft
The Student's Guide to Social Neuroscience
19 105 Ft
17 194 Ft