Online Multiplayer Games
Synthesis Lectures on Informaiton Concepts, Retarieval, and Services
Sorozatcím: Synthesis Lectures on Information Concepts, Retrieval, and Services;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 33.00
-
13 686 Ft (13 035 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 095 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 592 Ft (11 992 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 686 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Morgan & Claypool Publishers
- Megjelenés dátuma 2010. január 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781608451425
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem113 oldal
- Méret 235x187 mm
- Súly 228 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Introduces fundamental principles of online multiplayer games, primarily massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs), suitable for students and faculty interested both in designing games and in doing research on them. The general focus is human-centred computing, which includes many human-computer interaction issues and emphasizes social computing.
TöbbHosszú leírás:
This lecture introduces fundamental principles of online multiplayer games, primarily massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs), suitable for students and faculty interested both in designing games and in doing research on them. The general focus is human-centered computing, which includes many human-computer interaction issues and emphasizes social computing, but also, looks at how the design of socio-economic interactions extends our traditional notions of computer programming to cover human beings as well as machines. In addition, it demonstrates a range of social science research methodologies, both quantitative and qualitative, that could be used by students for term papers, or by their professors for publications. In addition to drawing upon a rich literature about these games, this lecture is based on thousands of hours of first-hand research experience inside many classic examples, including World of Warcraft, The Matrix Online, Anarchy Online, Tabula Rasa, Entropia Universe, Dark Age of Camelot, Age of Conan, Lord of the Rings Online, Tale in the Desert, EVE Online, Star Wars Galaxies, Pirates of the Burning Sea, and the non-game virtual world Second Life. Among the topics covered are historical-cultural origins of leading games, technical constraints that shape the experience, rolecoding and social control, player personality and motivation, relationships with avatars and characters, virtual professions and economies, social relations inside games, and the implications for the external society.
Több
Online Multiplayer Games: Synthesis Lectures on Informaiton Concepts, Retarieval, and Services
13 686 Ft
12 592 Ft
Textual and Artistic Representations of Guide Dogs in Northwestern Europe, 1100-1500
Relativity in Fundamental Astronomy (IAU S261): Dynamics, Reference Frames, and Data Analysis
36 309 Ft
32 678 Ft
Die Dohle: Corvus monedula
10 762 Ft