• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Online journalism: Copywriting and conception for the internet. A handbook for training and practice

    Online journalism by Hooffacker, Gabriele;

    Copywriting and conception for the internet. A handbook for training and practice

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 622 Ft (25 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 324 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 298 Ft (20 284 Ft + 5% áfa)

    26 622 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2022. május 12.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658357306
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem191 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 274 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XII, 191 p. 17 illus. Illustrations, black & white
    • 261

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The handbook provides tips and practical guidance on copywriting for the Internet and intranet, moving images and podcasts, social networks and communities, forms and formats of the medium, and content management processes. How does one become an online journalist? Where do online journalists work? What do they need to know: journalistic craft, Internet skills, online law? How do you write teasers? How do you integrate user activities? What role do audio and video play in the cross-media web offering? How do you ensure that your content is found (search engine optimization)?


    This book is a translation of an original German 5th edition Online-Journalismus by Gabriele Hooffacker, published by Springer VS, imprint of Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, part of Springer Nature in 2020. The translation was done with the help of artificial intelligence (machine translation by the service DeepL.com). A subsequent human revision was done primarily in terms of content, so that the book will read stylistically differently from a conventional translation. Springer Nature works continuously to further the development of tools for the production of books and on the related technologies to support the authors.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    The profession: activities and fields of work.- The medium.- Online users.- Hypertext and storyboard.- Forms of presentation and multimodal formats.- Participative forms and formats.- The law.- Education and training.- Technical terms.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Online journalism: Copywriting and conception for the internet. A handbook for training and practice

    The Best American Science and Nature Writing 2012

    Ariely, Dan, Ariely, Dan(ed.)

    7 734 Ft

    7 116 Ft

    20% %kedvezmény
    Online journalism: Copywriting and conception for the internet. A handbook for training and practice

    Framing Terrorism: The News Media, the Government and the Public

    Norris, Pippa; Kern, Montague; Just, Marion; (ed.)

    22 449 Ft

    17 959 Ft

    next